måndag 22 februari 2010

Ett nytt inlägg!!!!

Hallå alla! Och främst Sabina å christel!
nu är man på banan igen. Vi håller som bäst på
att få ett läckande takfönster fixat, ett badrumsgolv omlagt och ett motorvärmareuttag
utbytt.
Hittils har vintern varit kanon och vi har ägnat oss åt mycket aktiviteter i snön. skridskor och skidor av alla de slag!!
Nu har vi pulkabacke och hockeyrink på tomten.
grannarna har varit och provåkt. självklart är det isbana från tvättstugan till rinken så vi kan ta på oss skridskorna inne i värmen!

När kommer bloggbrudarna och hälsar på då?

6 kommentarer:

Sabina sa...

Alltså shit va cool att ha en egen rink och egen pulkabacke, vilken fröjd för kidzen och jösses så bra killarna ska bli på skridskor=)

Ska inte tala om det för mitt NHL-Proffs=)

ja när ska vi komma å hälsa på då??

Kanske nu i vår eller??

Trist att det har varit läcka i erat nya fina hus, men det är väl då det är bra att det är just, NYTT!!

Kul att du/ni är på banan igen.

kraaaaaaaaaaaaaaamas

Bettan sa...

Bra jobbat JOnny! Du ser ju jävligt nöjd ut oxå!!

Bettan sa...

Sabina

Visst är det toppenlyx att ha en egen skridskobana!! Fast jag använder nog pulkabacken mer. Det är svårt att åka på hockeyrör när man alltid haft konståkningsskridskor.

Apropå läckan så är det väl så att man alltid ska ha nån skit, eller hur!?

Kom och hälsa på!! Det vore så mysigt!

Kramar

Fresia sa...

Puss!

Återkommer.
jättetrevligt iaf!!!

KRAMAR

Fresia sa...

Så trevligt med ett nytt inlägg här, I lööööve!!

Låter som att n ihar lite småpyssel med huset men det är inte så stora saker va? Takfönstret kanske eller? Hoppas inte det!! Golv kan man ju alltid lägga om utan problem, blir bara lite stökigt förstås.
Tråkig för er förstår jag men bra aatt det kommer upp nu när huset är så nytt.

Har sett er isbana, så jädra trevligt alltså att ha på den egna tomten:) "Sätter på oss skridskorna inne i värmen" - en sån superlyx:)

Vi har pratat om att åka upp men det tycks alltid som att saker kommer emellan.
nu har jag slutat röka och vågar inte riktigt åka upp ännu, känner mig inte helt trygg i mitt avhållande så jag utsätter mig inte för frestelser ännu. Men det kommer säkert..
Sen har jag en sjuk katt som nu är på bättringsvägen.
Så när han är utom all fara, min rökning är utom all fara - ja då kommer vi farandes...
KRAMA!!

Bettan sa...

Vi längtar tills ni kommer! Det skulle vara så mysigt!
Men jag förstår det där med frestelser. Svårt och onödigt att utsätta sig för.
Och Felix måste ju bli frisk!
Kramar