fredag 10 juli 2009

Bredband fixat!

NU är bredband, telefon och tv igång. Så jag ska skärpa mig! Ta lite foton och lägga in så ni alla får se hur fint vi har det. Vi har packat upp det mesta, satt upp lampor, fixat och trixat. Det är långt ifrån klart men det funkar att bo iallafall. Jag önskar mig massor av nya möbler men.....
Plånboken bestämmer så det kommer får vänta. Vi får klara oss/stå ut med det vi har.
Vi har beställt en soffa till allrummet uppe som kommer om två veckor. Det blir perfekt!
Nästa vecka ska jag beställa glasskivorna som ska vara i köket istället för kakel.
Pappa ska komma och tapetsera det sista snart. (Hoppas jag iallafall) Jag pratade med honom i telefon och han hade så mycket ståhej för sig så vi får se när det blir!!! Han skulle på marknad och fjällvandra och......
Klart papsen ska ha semester. Jag kan leva med grå gipsväggar ett tag till.

3 kommentarer:

Fresia sa...

Men å vad trevligt det ska bli. Tänk att det är så himla skönt med att kunna ha lite kontakt med "cybern" va? Så var det inte förr, då struntade man i sånt. Men nu.... kan inte tänka mig att bo på landet om inte det skulle funka!

Ska bli så trevligt att få se lite bilder. Å klart att pappsen ska ha lite semester. Men inte så lång kanske:)
pussar till er.....

Sabina sa...

Najs det ska bli att få se lite bilder=) Skönt att ni börjar komma i ordning.
Själv har man ju semester va, så jag ska precis som papsen bara göra saker som är soft=)
Kramkramkram

Bettan sa...

Vilka härliga lyxpinglor ni är!!
Pussar till er